Op deze pagina vind je alle vragen over het plaatsen van je bestelling, verzendkosten, levertijden of het volgen van je pakket. Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!

Veelgestelde vragen

De verzendkosten van onze producten binnen Nederland en naar België zijn € 5,95 (incl. btw). Bestellingen boven de € 75,00 (excl. btw) worden gratis verstuurd.

Zonder meerprijs kun je je pakketje ook laten bezorgen bij een PostNL-punt (maak hiervoor een nieuw afleveradres aan).

Zodra we jouw bestelling hebben verstuurd ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin je factuur en een Track & Trace link om je bestelling te volgen. Deze zijn ook te vinden in je account op de webshop. 

We raden het aan om de DHL en/of PostNL app te downloaden op je mobiel om gelijk op de hoogte te zijn van je bestelling en verzending. 

Android:

Apple

Wij doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 à 2 werkdagen aan je te leveren na betaling van de bestelling. *Op feestdagen zijn wij gesloten.
Let op: er dient binnen 14 dagen (nadat de track & trace code aangeeft dat het pakketje is bezorgd) een onderzoek gestart te worden.

Wil je je bestelling wijzigen of annuleren? Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Tijdens het bestellen geven we aan of producten op voorraad zijn. Het kan voorkomen dat er na bestellen toch een product niet voorradig is. We zullen je dan mailen met een update van de verwachte levertijd.

We doen ons uiterste best om de meeste artikelen binnen 1 à 2 werkdagen aan je te leveren na het plaatsen van de bestelling. De levertijd is soms afhankelijk van het soort artikel. Ook wij ontkomen niet aan onverwacht grote bestellingen waardoor een product soms in nabestelling geplaatst moet worden, waardoor de bestelling vertraagt. We zullen je dan mailen met een update van de verwachte levertijd. 

Dat kan in de meeste gevallen niet, dit ligt bij de postbezorger. We raden het aan om de DHL en/of PostNL app te downloaden op je mobiel. Via de app kun je zien of het mogelijk is om je aflever adres te wijzigen.

Android: 

Apple

Mocht de bezorger je niet thuis treffen dan zal deze een bericht bij je achterlaten met zijn genomen vervolgacties (dit kan een nieuwe leverpoging zijn, levering bij een service punt of levering bij de buren). Mocht het pakket retour naar ons worden verzonden nemen we contact met je op om te bespreken wat de vervolgstappen zullen zijn.

Pakketten kunnen niet naar een postbus, of afhaalpunt verzonden worden. Wij bieden wel de mogelijkheid jouw bestelling te verzenden naar een ander adres, afwijkend van het factuuradres. Je kunt dat aangeven bij het invullen van je adresgegevens.

We raden het ook aan om de DHL en/of PostNL app te downloaden op je mobiel om gemakkelijk je bestelling te wijzigen.

Android:

Apple

Indien de bestelling beschadigd is, adviseren we om gelijk een foto te maken van de beschadiging. Met deze foto kun je contact met ons opnemen, en dan komen we samen tot een passende oplossing!

Je bestelling kan enkel geleverd worden op een adres. Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen.

Of neem direct contact op!

Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat, mail of zet die telefoon aan je oor!